Чашечникова Ольга СерафимівнаChashechnikova Olha Serafymivna2020-10-092020-10-092020Чашечникова, О. С. Педагогічна практика майбутніх вчителів математики як один із шляхів реалізації принципів мультикультурної освіти [Текст] / О. С. Чашечникова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 108–110.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9349Розглянуто можливості реалізації принципів мультикультурної освіти студентів, що здобувають освітній рівень бакалавра за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика), у процесі організації педагогічної практики.The possibilities of implementing the principles of multicultural education of students receiving an educational level of a bachelor in the specialty 014 secondary education (mathematics) in the process of organizing teaching practice are considered.ukмайбутні вчителі математикинавчання іноземних студентівмультикультурна освітаfuture teachers of mathematicsteaching foreign studentsmulticultural educationПедагогічна практика майбутніх вчителів математики як один із шляхів реалізації принципів мультикультурної освітиThe Mathematics Future Teachers’ Pedagogical Practice as One of the Ways to Implement the Multicultural Education’ PrinciplesArticle