Матяш Л. О.Matiash L. O.Марченко В. О.Marchenko V. O.Черкаська Л. П.Cherkaska L. P.2021-04-082021-04-082015Матяш, Л. О. Метод аналогії як засіб активізації пізнавальної активності учнів [Текст] / Л. О. Матяш, В. О. Марченко, Л. П. Черкаська // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 60–62.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10513У тезах розглядаються окремі аспекти розвитку пізнавальної активності учнів, виділені шляхи формування пізнавального інтересу учнів. Особлива увага приділяється методу аналогії як засобу інтенсифікації процесу навчання.In theses addresses some aspects of cognitive activity of students, highlighted ways of forming cognitive interest of students. Particular attention is paid to the method of analogy as a means of intensifying the learning process.ukпізнавальний інтереспізнавальна активність учніваналогіяпорівнянняcognitive interestcognitive activity of studentsanalogycomparisonМетод аналогії як засіб активізації пізнавальної активності учнівMethod of Analogy as a Means to Enhance the Cognitive Activity of StudentsArticle