Полякова Г. П.Poliakova H. P.2018-05-302018-05-302011Полякова, Г. П. Деонтологічна підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі: змістовий аспект [Текст] / Г. П. Полякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 238–246.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4876У статті висвітлено змістові аспекти роботи з аспірантами під час їхньої деонтологічної підготовки. Розкрито сутність нових тем авторського елективного курсу, а також прийоми стимулювання в аспірантів інтересу до самопізнання та професійного самовиховання своєї особистості в якості суб'єктів деонтологічної культури.In the article contextual aspects of work with postgraduate students in the process of their deontological training in university postgraduate courses are described. The essence of new subjects of the author's elective course is highlighted as well as the ways of stimulating of postgraduate students' interest to self cognition and professional self education of their personality as a subject of deontological culture is released.ukаспірантурапрофесійна деонтологіязміст деонтологічної підготовки аспірантівpostgraduate coursesprofessional deontologycontents of professional deontology of postgraduate studentsДеонтологічна підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі: змістовий аспектDeontological Training of Highly Qualified Scientific Personnel: Contextual AspectArticle