Матяш Ольга ІванівнаMatiash Olha IvanivnaНаконечна Л. І.Nakonechna L. I.2018-09-032018-09-032011Матяш, О. І. Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій [Текст] / О. І. Матяш, Л. І. Наконечна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 429–436.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5211У статті розглянуто різні підходи до розкриття змісту поняття пізнавальна самостійність особистості та уточнено його. Обґрунтовано роль пізнавальної самостійності студентів у процесі формування та розвитку їхніх фахових компетенцій.Different approaches to disclosure of the term cognitive independence and identity is specified. The role of cognitive independence of students in shaping and developing their professional competencies is determined.ukпізнавальна самостійність особистостімайбутній вчительфахові компетенціїсамоосвітасамовдосконаленняcognitive self-identityfuture teachersprofessional competenceself¬educationself-improvementПізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенційCognitive Independence Students as a Prerequisite of Professional CompetenceArticle