Петрушов А. В.Petrushov A. V.Бородай ОленаBorodai Olena2023-10-062023-10-062023Бородай О. Диференційований підхід до інклюзивного навчання дітей з порушеннями мовлення в залежності від рівня мовленнєвого розвитку [Текст] / О. Бородай ; науковий керівник А. Петрушов // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 6–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13894У статті проаналізовано наукову, методичну літературу та узагальнено особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями мовлення в спеціальних та загальноосвітніх закладах в залежності від рівня мовленнєвого розвитку. Визначено необхідність систематичного проведення корекційно-розвивальної роботи для даної категорії дітей з урахуванням мовленнєвого розвитку та характеристик психічної діяльності дитини, вікових та індивідуальних психофізичних особливостей.The article analyzes scientific and methodical literature and general features of inclusive education of children with speech disorders in special and general educational institutions, depending on the level of speech development. The need for systematic corrective and developmental work for children of this category was determined, taking into account the speech development and characteristics of the mental child, age and individual psychophysical characteristics.ukпорушення мовленняінклюзивне навчаннямовленнєвий розвитокspeech impairmentinclusive educationspeech developmentДиференційований підхід до інклюзивного навчання дітей з порушеннями мовлення в залежності від рівня мовленнєвого розвиткуA Differentiated Approach to the Inclusive Education of Children with Speech Disorders Depending on the Level Of Speech DevelopmentArticle