Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-251998Каленик, М. В. Узагальнені плани діяльності і дидактичні відношення у процесі навчання [Текст] / М. В. Каленик // Дидактичні проблеми фізичної освіти в Україні : матеріали науково-практичної конференції. – Чернігів, 1998. – С. 77–79.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1738Для того, щоб розкрити сутність дидактичних процесів треба не враховувати певні фактори і перш за все ті, які вказані вище, і розглядати модель навчального процесу, яка має назву процесу навчання. Аналізу процесу навчання сприяє розгляд в статті характерних для процесу навчання дидактичних відношень. Це дозволяє розкрити деякі суттєві властивості навчального процесу, зокрема визначити місце і роль узагальнених планів діяльності.In order to discover the essence of teaching process should not take into account certain factors and especially those listed above, consider the model of the educational process, called the learning process. Analysis of the learning process facilitates the consideration of the article specific to the learning process of teaching relationships. It can reveal some significant features of the educational process, including the place and role of generalized plan.ukузагальнені плани діяльностідидактичні відношеннянавчальний процеспроцес навчаннякомпонентструктурний елементsummarized plan activitieslearning processcomponentdidactic relationlearningstructural elementУзагальнені плани діяльності і дидактичні відношення у процесі навчанняGeneralized Plans and Educational Activities Related to the Learning ProcessArticle