Карпенко Тетяна МихайлівнаKarpenko Tetiana Mykhailivna2016-12-162016-12-162012Карпенко, Т. М. Проблема змісту філософської освіти: соціальна структура суспільства [Текст] / Т. М. Карпенко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 1 (5). – С. 35–42.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/622У статті автор здійснює спробу розв’язання проблеми необхідних елементів змісту університетського курсу філософії в контексті соціальної структури суспільства. Філософський аспект соціальної структури суспільства можна буде вважати в основному всебічно висвітленим лише за умови експлікації наступних концептуальних напрямів: різні тлумачення класового поділу суспільства; соціальна мобільність як метод розв’язання ряду глобальних проблем сучасності; концепції нації та прогноз наслідків їх практичного втілення; оновлена філософія сім’ї.The author makes an attempt to solve the problem of university philosophy course content necessary elements in the context of society’s societal structure. Philosophical aspect of society’s societal structure may be considered mainly comprehensively elucidated only in case of the following conceptual directions explication: various interpretations of the classes approach; societal mobility as a method of solution for some contemporary global problems; concepts of nation and the prediction of their practical use consequences; renewed philosophy of family.ukсоціальна структура суспільстваsocial structure of societyкласclassсоціальна мобільністьsocial mobilityнаціяnationсім’яfamilyПроблема змісту філософської освіти: соціальна структура суспільстваThe Problem of Education Philosophical Content: of Society’s Societal StructureArticle