Колишкіна Алла ПетрівнаKolyshkina Alla PetrivnaВасько Ольга ОлександрівнаVasko Olha OleksandrivnaКолишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2020-12-032020-12-032020-03Проблема формування екологічно доцільної поведінки молодших школярів у теорії та шкільній практиці [Текст] / А. П. Колишкіна, О. О. Васько, О. В. Колишкін, В. Г. Бутенко // Education for Achieving Sustainable Development: series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. – Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. – Monograph 35. – P. 57–66.978-83-955125-9-9https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9492Статтю присвячено теоретичному і практичному обґрунтуванню екологічно доцільної поведінки молодших школярів. Для досягнення мети публікації використано теоретичні (аналіз наукових джерел з проблем дослідження, нормативних і програмних документів; порівняння, систематизація, класифікація й узагальнення здобутих теоретичних та емпіричних даних, за допомогою яких уточнено сутність поняття «екологічно доцільна поведінка учнів») та емпіричні методи: анкетування із використанням запитань закритого та відкритого типів; бесіди, які дали можливість глибше дослідити психологічні особливості дитини, характер і рівень її знань, інтересів, мотивів і вчинків шляхом аналізу отриманих відповідей; спостереження за вчинками та поведінкою учнів початкових класів в умовах експерименту й у реальних умовах; розв’язання проблемних ситуаційThe article is devoted to theoretical and practical substantiation of environmentally expedient behavior of junior schoolchildren. In order to achieve the purpose of the publication such methods were used: theoretical (analysis of scientific sources on the issues of research, regulatory and program documents; comparison, systematization, classification and generalization of the obtained theoretical and empirical data, which clarify the essence of the concept “pupils’ environmentally expedient behavior”) and empirical: questioning with the use of closed-ended and open-ended questions; conversations that gave an opportunity to further explore psychological characteristics of the child, the nature and level of his/her knowledge, interests, motives and actions by analyzing received answers; observing the actions and behavior of primary school pupils in experimental and real-world settings; solving problem situationsukповедінкаbehaviorдоцільністьexpediencyекологічно доцільна поведінкаenvironmentally expedient behaviorмолодший школярjunior schoolchildПроблема формування екологічно доцільної поведінки молодших школярів у теорії та шкільній практиціThe Issue of Junior Schoolchildren’s Environmentally Expedient Behavior Formation in Theory and School PracticeArticle