Прокопова Людмила ІванівнаProkopova Liudmyla IvanivnaГученко Анна БогданівнаHuchenko Anna Bohdanivna2018-03-282018-03-282013Прокопова, Л. І. Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації [Текст] / Л. І. Прокопова, А. Б. Гученко // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, (18–19 квітня 2013 року, м. Суми) : у 2-х т. / МОН України, Сумськ. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Ін-т фізич. культури, Управління фізич. культури і спорту Сумської обл. адміністрації та ін. ; [редкол.: А. І. Кудренко, Ю. О. Лянной, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2013. – Т. 2. – С. 153–157.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4384В статті розглядаються переваги і недоліки реклами в спорті. Найважливішими носіями реклами (відповідно до витрат) на українському ринку є друковані засоби масової інформації, телебачення, радіо.In the article advantages and lacks of advertising are examined in sport. The major transmitters of advertising (in accordance with charges) at the Ukrainian market are printing mass, television, radio medias.ukрекламаadvertisingмаркетингові комунікаціїmarketings communicationsзасоби масової інформаціїmass mediasСпортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікаціїSporting Advertising as One of the Most Widespread Facilities of Marketing CommunicationArticle