Двойних НаталяDvoinykh Natalia2024-07-122024-07-122024Двойних Н. Розвиток комунікативних і соціальних навичок учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / Н. Двойних // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 20–25.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15218У публікації йдеться про особливості розвитку комунікативних і соціальних навичок учнів з інтелектуальними порушеннями. Підкреслено, що навички комунікації та соціальні навички є взаємопов’язаними тому необхідно розвивати21 їх у сукупності. Виокремлено спеціальні методи і розвитку комунікативних і соціальних навичок учнів з інтелектуальними порушеннями: тренінги, індивідуалізовані уроки, групові вправи, використання візуальних засобів, соціальні сценарії, моделювання, підтримка вчителя.The publication deals with the peculiarities of the development of communicative and social skills of students with intellectual disabilities. It is emphasized that communication skills and social skills are interrelated, therefore it is necessary to develop them together. Special methods and development of communicative and social skills of students with intellectual disabilities are singled out: trainings, individualized lessons, group exercises, use of visual aids, social scenarios, modeling, teacher support.ukучні з інтелектуальними порушеннямисоціальні навичкакомунікативні навичкиметоди розвиткуемпатіяасертивністьstudents with intellectual disabilitiessocial skillscommunication skillsdevelopment methodsempathyassertivenessРозвиток комунікативних і соціальних навичок учнів з інтелектуальними порушеннямиDevelopment of Communicative and Social Skills of Students with Intellectual DisabilitiesArticle