Дєнєжніков Сергій СергійовичDieniezhnikov Serhii Serhiiovych2023-01-052023-01-052019Дєнєжніков C. С. Дискусійні питання дворівневої системи вищої освіти України: компаративний аналіз [Текст] / C. C. Дєнєжніков // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 13–16https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12741В статті розглядаються дискусійні питання дворівневої системи вищої освіти України в сучасних умовах. Особливий акцент у статті спрямовано на особливості професійної підготовки кадрів в умовах дворівневої системи вищої освіти в нашій державі. Методологія дослідження представлена у рамках філософського, загальнонаукового, конкретнонаукового та технологічного рівнів; методика дослідження – сукупністю конкретних форм, методів і засобів теоретичних та прикладних досліджень в галузі вищої освіти.Debatable questions of two-level system of higher education of Ukraine: comparative analysis In the article the debatable questions of the two-level system of higher education of Ukraine are examined in modern terms. The special accent in the article is directed on the feature of the professional training of personnels in the conditions of the two-level system of higher education in our state. Research methodology is presented philosophical, scientific, research and technological levels; methods of investigation - by the aggregate of concrete forms, methods and facilities of theoretical and applied researches in the branch of higher education.ukдворівнева система вищої освітиглобалізаціяБолонський процесзаклад вищої освітибакалавріатмагістратуракомпетенціїtwo-tier system of higher educationglobalizationBolognese processestablishment of higher educationbachelormastercompetensesДискусійні питання дворівневої системи вищої освіти України: компаративний аналізDebatable Questions of Two-Level System of Higher Education of Ukraine: Comparative AnalysisArticle