Листопад Олена ВалеріївнаLystopad Olena Valeriivna2018-06-052018-06-052011Листопад, О. В. Інклюзивна освіта в контексті інноваційного розвитку [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 176–187.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4914У статті на підставі аналізу існуючих концептуальних підходів до визначення сутності інклюзивної освіти зроблено спробу встановлення її ролі в інноваційному розвитку освіти; на основі аналізу зарубіжного досвіду подано характеристику основних механізмів реалізації завдань інклюзивної освіти; визначено тенденції розвитку інклюзивноїосвіти в сучасній Україні.On the basis of the actual inclusive theory's analysis the inclusive education's role in the innovative educate development, technologies of inclusive education's experience, tendencies of inclusive education's progress in Ukraine are discussed at this article.ukінклюзивна освітаінноваційний розвиток освітиінклюзіяінтеграціясегрегаціяінклюзивна школаінклюзивне навчанняinclusive educationinnovative educate developmentinclusionintegrationsegregationinclusive schoolinclusive learningІнклюзивна освіта в контексті інноваційного розвиткуInclusive Education in the Innovative Development's IdeaArticle