Подосиннікова Ганна ІгорівнаPodosynnikova Hanna IhorivnaТрофимовська МаринаTrofymovska Maryna2025-02-072025-02-072024Подосиннікова Г. Використання гейміфікації у формуванні англомовної компетентності в діалогічному мовленні учнів першого класу закладів загальної середньої освіти [Текст] / Г. Подосиннікова, М. Трофимовська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – № 5 (139). – С. 242–250. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2024.05/242-250https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16426Дослідження присвячено проблемі впровадження гейміфікаціїу процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні учнів першого класу закладів загальної середньої освіти. У статті розглянуто поняття гейміфікації як освітнього підходу та споріднені поняття, висвітлено характерні особливості гейміфікації, окреслено принципи організації навчання першокласників англійського діалогічного мовлення на засадах гейміфікаціїта шляхи її реалізації в освітній процес.The study is devoted to the problem of implementing gamification in the process of forming English language competence in dialogical speech of first-grade students of secondary schools. In the article we consider the concept of gamification as an educational approach and related concepts, highlight the characteristic features of gamification, outline the principles of organizing teaching first-graders English dialogical speech on the basis of gamification and ways of its implementation in the educational process.ukгейміфікаціяграінтерактивне навчаннякомпетентність у діалогічному мовленніанглійська мовапочатковий ступінь навчаннязаклади загальної середньої освітиgamificationgameinteractive learningcompetence in dialogical speechEnglish languageinitial stage of educationsecondary education institutionsВикористання гейміфікації у формуванні англомовної компетентності в діалогічному мовленні учнів першого класу закладів загальної середньої освітиUsing Gamification in Forming English Competency in Dialogical Speech of First-Grade Students of Secondary SchoolsArticle0000-0001-6123-48450009-0001-6841-660610.24139/2312-5993/2024.05/242-250