Надолинська A. C.Nadolynska A. C.2019-11-272019-11-272009Надолинська, А. С. Лінгвокультурологічна орієнтація філологічної освіти [Текст] / А. С. Надолинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 235–240.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8112У статті розглянуто питання етнолінгводидактичної культури майбутнього вчителя-словесника. Запропонована наукова концепція розвитку етнолінгвокультурологічної компетенції студентів філологічного фаху.The question of ethnological and didactic culture of a future teacher in philology are investigated at the article. Novelty of author’s approach lies in the development of cultural competence of the future teacher.ukетнолінгводидактична культурамайбутній вчитель-словесникетнолінгвокультурологічна компетенціяethnological and didactic culturefuture teacher in philologyethnological and cultural competenceЛінгвокультурологічна орієнтація філологічної освітиLinguocultural Orientation of Philological EducationArticle