Довгополова Ганна ГеннадіївнаDovhopolova Hanna HennadiivnaБілокобильська Людмила ОлександрівнаBilokobylska Liudmyla Oleksandrivna2022-09-092022-09-092021Білокобильська, Л. О. Розвиток комунікативної компетентності студентів медичного коледжу у професійній підготовці [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Л. О. Білокобильська, науковий керівник Г. Г. Довгополова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 88 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12417В магістерській роботі здійснений аналіз проблеми розвитку комунікативної компетентності студентів-майбутніх медиків на рівні медичного коледжу. Теоретичний аналіз дозволив визначити комунікативну компетентність студентів – майбутніх медичних працівників середньої ланки як інтегративну якість особистості, яка характеризується готовністю до виконання комунікативно орієнтованих терапевтичних завдань різного рівня складності і проявляється в толерантності, професійній емпатії, стресостійкості, милосерді, які сприяють полегшенню страждань, реабілітації, відновленню здоров'я пацієнта. Обґрунтовано педагогічну модель розвитку комунікативної компетентності майбутніх середніх медичних працівників, яка орієнтована на реалізацію принципів терапевтичної спільноти в освітньому процесі і включає: принципи, компоненти комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників середньої ланки, показники й рівні її сформованості, педагогічні умови. Визначено педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності студентів компетентності студентів – майбутніх медичних працівників.In the master's thesis the analysis of the problem of development of communicative competence of students-future physicians at the level of medical college is carried out. Theoretical analysis allowed to determine the communicative competence of students - future mid-level health professionals as an integrative quality of personality, characterized by willingness to perform communicatively oriented therapeutic tasks of varying complexity and manifested in tolerance, professional empathy, resilience, mercy, relief, relief patient health. The pedagogical model of development of communicative competence of future midwives is focused on the implementation of the principles of therapeutic community in the educational process and includes: principles, components of communicative competence of future midwives, indicators and levels of its formation, pedagogical conditions. The pedagogical conditions of development of communicative competence of students of competence of students - future medical workers are defined.ukкомунікативна компетентністьстуденти медичного коледжупрофесійна підготовкамедичні працівники середньої ланкивища освітаcommunicative competencemedical college studentsprofessional trainingmid-level medical workershigher educationРозвиток комунікативної компетентності студентів медичного коледжу у професійній підготовціDevelopment of Communicative Competence of Medical College Students in Professional TrainingMasters