Воробйова К. Д.Vorobiova K. D.2018-08-302018-08-302011Воробйова, К. Д. Практична реалізація імітаційного та евристичного компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики учнів старших класів соціально-гуманітарного напряму [Текст] / К. Д. Воробйова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 78–85.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5162У статті представлено рекомендації з метою надання допомоги вчителям в оволодінні методичними прийомами навчання школярів стохастиці, керівництва пізнавальною діяльністю учнів. Ознайомлення з концептуальними основами ймовірносно-статистичної змістовно-методичної лінії озброює вчителя теорією навчання школярів стохастики.Acquaintance with conceptual bases statistical substantial-methodical line arms the teacher with the theory of stochastic training of schoolboys. Recommendations with the purpose of granting the help are submitted to teachers in mastering by methodical receptions of stochastic training of schoolboys, managements of cognitive activity of pupils.ukймовірносні поняттястохастичні задачіемпіричні методикомбінаторні знання та умінняпізнавальна діяльність учнівметодична готовність вчителяевристичний компонентімітаційний компонентstochastic conceptsstochastic tasksempirical methodscombinatory knowledge and skillscognitive activity of pupilsmethodical readiness of the teacherheuristic componentimitating componentПрактична реалізація імітаційного та евристичного компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики учнів старших класів соціально-гуманітарного напрямуPractical Realization of Imitating and Heuristic Components of Methodical Readiness of the Teacher to Stochastic Training of Learning Senior Classes of the Social-Humanitarian DirectionArticle