Рябко АндрійRiabko AndriiТолмачов В. С.Tolmachov V. S.2020-10-082020-10-082020Рябко, А. В. STEM - освіта як технологія розвитку творчих здібностей студентів [Текст] / А. В. Рябко, В. С. Толмачов // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 95–97.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9341У тезах доповіді здійснюється аналіз досвіду розвитку STEM - освіти у США та Австралії. У технологічно розвинених країнах світу розроблені освітні стратегії, які пропонують розвиток STEM-освіти на всіх рівнях, починаючи з дошкільного. Розглядаються інноваційні засоби STEM-освіти, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів.The report analyzes the experience of developing STEM - education in the US and Australia. Educational strategies have been developed in technologically advanced countries in the world that offer the development of STEM education at all levels, from pre-school. Innovative STEM education tools are being considered to help students develop their creative abilities.ukSTEMпрограмаосвітакваліфікаціяматематикатехнологіїтворчістьprogrameducationqualificationmathematicstechnologycreativitySTEM - освіта як технологія розвитку творчих здібностей студентівSTEM - Education as a Technology for Developing Students' Creative AbilitiesArticle