Харченко Інна ІванівнаKharchenko Inna Ivanivna2018-05-042018-05-042012Харченко, І. І. Формування професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» [Текст] / І. І. Харченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.342–349.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4734У статті розглянуто проблеми формування професійно-термінологічної компетентності (ПТН) студентів вищих аграрних навчальних закладів під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»; досліджено структуру ПТН, обґрунтовано методологічні підходи до формування ПТН; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення професійно-термінологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників.The problem of forming professionally-terminology competence of students of the higher educational establishments of agrarian type is examined in the article the basic stages and methodological approaches. The leading organizationally methodical terms of its forming and principles of studies are selected. The practical recommendations are created for perfection professionally of terminology preparation of future specialists-squirearchies.ukтермінпрофесійно-термінологічна компетентністьпринципи навчанняпедагогічні умовиструктураtermprofessionally-terminology competenceprinciples of studiespedagogical termsstructureФормування професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»Forming of Professionally-Terminology Competence of the Students of the Higher Agriculteral Establishments of During the Studing of Course «Ukrainian After Professional Direction»Article