Колишкіна Алла ПетрівнаKolyshkina Alla Petrivna2017-04-102017-04-102016Колишкіна, А. П. Дослідження стану сформованості екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Текст] / А. П. Колишкіна // Науковий вісник : збірник наук. праць. Cерія: Педагогічні науки / за ред. проф. А. Л. Ситченка. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. – № 1 (52). – С. 227–231.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1608Обгрунтовано комплекс спеціальних діагностичних методів (опитування, бесіди, спостереження за поведінкою школярів, розв’язання проблемних ситуацій), за допомогою яких послідовно вимірювались компоненти екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів (когнітивний; емоційно-ціннісний; вчинково-діяльнісний). Зазначено, що вимірювання компонентів екологічно доцільної поведінки здійснювалося за допомогою розроблених критеріїв (знання про поведінку в природі, прагнення до збереження об’єктів природи, уміння та навички екологічно доцільної поведінки). Відповідно до кожного критерію розроблено показники сформованості екологічної поведінки учнів початкових класів. Охарактеризовано екологічно доцільний, екологічно ситуативний, прагматичний і екологічно недоцільний рівні сформованості екологічної поведінки молодших школярів.Substantiated a set of special diagnostic methods (survey, interview, observation of the behavior of students, problem solving), by which consistently measured components ecologically sound behavior of primary school pupils (cognitive, emotional and value; the activity). It is noted that the measurement of the components ecologically sound behavior was carried out with the help of the developed criteria (knowledge of the behavior of nature, the desire for conservation of nature and skills ecologically sound behavior). According to each of the criteria developed indicators of formation of ecological behavior of primary school pupils. Characterized ecologically suitable, environmentally situational, pragmatic and environmentally netselesoobrazeny levels of formation of the ecological behavior of younger schoolchildren.ukекологічно доцільна поведінка (ЕДП)eco expedient behavior (EDB)екологічне вихованняenvironmental educationучні початкових класівprimary school pupilsметоди дослідженняmethods of researchрівні ЕДПlevels of EDBкомпонентиcomponentsкритерії та показники ЕДПcriteria and indicators of EDBДослідження стану сформованості екологічно доцільної поведінки учнів початкових класівPrimary Schoolchildren Environmentally Expedient Behaviour Formation StudyArticle