Кравчук О.Kravchuk O.2021-04-152021-04-152015Кравчук, О. М. Формування творчих здібностей майбутніх вчителів математики у процесі самоотвітньої діяльності [Текст] / О. М. Кравчук // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 55–57.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10579Стаття присвячена висвітленню основних аспектів організації самостійної роботи першокурсника у загальному контексті його самоосвіти. Акцентується увага на активізації пізнавальної діяльності, творчого пошуку, свідомого засвоєння знань студентів при вивченні аналітичної геометрії.The article is devoted to highlighting of the main aspects of organization freshman independent work in the overall context of his self-education. The focus is on activization of informative activity, creative exploration, deliberate learning of students in the study of analytical geometry.ukтворчі здібностісамостійна роботасамоосвітаcreativityindependent workself-educationФормування творчих здібностей майбутніх вчителів математики у процесі самоотвітньої діяльностіFormation of Future Teachers of Mathematics Creative Abilities during Self-Aducational ActivityArticle