Стрельченко ДмитроStrelchenko Dmytro2017-10-192017-10-192017-09Стрельченко, Д. Методика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер») [Текст] / Д. Стрельченко // Україна майбутнього : Матеріали міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених, 15-17 вересня 2017 р., м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 167–168.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2624Розглянуто окремі завдання Всеукраїнського конкурсу з інформатики «Бобер». Визначено їхню мету, а також сприйняття учнями. Представлено власні розробки завдань які зможуть зацікавити учнів та розв’язання яких безпосередньо пов’язане з формуванням пізнавальної активності та самостійності у школярів.The individual tasks of the all-Ukrainian contest in Informatics "beaver". Identifies their goals and perception of students. Presented self-developed assignments that will interest students and the solution of which is directly connected with formation of cognitive activity and independence of pupils.ukпринцип активностіпринцип самостійностінестандартні завданняінтереси учнівпринципи навчанняprinciple of activityprinciple of autonomynon-standard tasksinterests of studentslearning principlesМетодика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер»)The Method of Preparation of Pupils of the 8th Class to the Solution of Complex Problems in Computer Science (for Example, Participation in the Contest "Beaver")ConferencePapers