Семеніхіна Олена ВолодимирівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaВойтенко Альона АндріївнаVoitenko Alona Andriivna2021-02-052021-02-052020Войтенко, А. А. Особливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії [Текст] : магістер. робота / А. А. Войтенко ; науковий керівник О. В. Семеніхіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 69 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9935У кваліфікаційній роботі виявлено стан розробленості проблеми навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії. Розкрито психологічні характеристики дитини з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку. Здійснено аналіз підручників з інформатики в контексті теми дослідження. Розроблено рекомендації до навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.The qualification work reveals the state of development of the problem of teaching computer science to children with intellectual disabilities of middle school age in the conditions of inclusion. The psychological characteristics of a child with intellectual disabilities of middle school age are revealed. The analysis of textbooks on computer science in the context of the research topic is carried out. Recommendations for teaching computer science to children with intellectual disabilities have been developed.ukінклюзивна освітадіти з порушеннями інтелектуального розвиткунавчання інформатикиinclusive educationchildren with intellectual disabilitiescomputer science educationОсобливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзіїPeculiarities of Teaching Computer Science to Children with Intellectual Disabilities of Middle School Age in Terms of InclusionMasters