Lokhonia Mykola MykolaiovychЛохоня Микола Миколайович2024-04-022024-04-022023Lokhonia М. Pedagogical Conditions and Stages of Effective Implementation of the Formation Model of the Future Teachers’ Readiness to Creation of The Higher Educational Institution Image in the Master’s Training Process [Текст] / М. Lokhonia // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 7 (131). – С. 247–257. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.07/247‐257https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14403Pedagogical conditions that contribute to increasing the level of of the futureteachers’ readiness to creation of the higher educational institution image in the master’straining process have been identified and substantiated (awareness by teachers andstudents of the need to form the future teachers’ readiness to creation of the highereducational institution image in the master’s training process; content orientation of theeducational components of the Educational Pedagogical Programm (EPP) “Pedagogy ofthe higher school” and extracurricular activities for the formation of the future teachers’readiness to creation of the higher educational institution image; creation of anenvironment favorable for the conversion of knowledge and skills acquired by students intoimage‐creating activities and stages of formation of the future teachers’ readiness tocreation of the higher educational institution image in the master’s trainingprocess(motivational, cognitive, professional‐functional, diagnostically relevant).Отже, виділені нами педагогічні умови (усвідомлення викладачами і студентами необхідності формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки; спрямованість змісту навчальних дисциплін та позанавчальних заходів на формування готовності майбутніх викладачів до створення позитивного іміджу закладу; створення середовища, сприятливого для конвертації набутих здобувачами освіти знань і умінь в іміджетворчу діяльність) та етапи формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу ЗВО (мотиваційно‐когнітивний, професійно‐діяльнісний, діагностично‐релевантний) на нашу думку, є результативно‐оптимальними, бо спрямовані на вирішення поставленого завдання ‐ формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки. Означені педагогічні умови, що сприяють підвищенню рівнів сформованості готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки (усвідомлення викладачами і студентами необхідності формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти у процесі магістерської підготовки; спрямованість змісту освітніх компонентів ОПП «Педагогіка вищої школи» та позанавчальних заходів на формування готовності майбутніх викладачів до створення позитивного іміджу закладу; створення середовища, сприятливого для конвертації набутих здобувачами освіти знань і умінь в іміджетворчу діяльність).enpedagogical conditionsstagesmodelformationfuture teachers’readinesscreationhigher educational institution imagemaster’s training processпедагогічні умовиетапимодельформуванняготовність майбутніх викладачівімідж закладу вищої освітипроцес магістерської підготовкиPedagogical Conditions and Stages of Effective Implementation of the Formation Model of the Future Teachers’ Readiness to Creation of The Higher Educational Institution Image in the Master’s Training ProcessПедагогічні умови та етапи ефективної реалізації моделі формування готовності майбутніх викладачів до створення іміджу закладу вищої освіти в процесі магістерської підготовкиArticle0000‐0003‐0778‐252X10.24139/2312‐5993/2023.07/247‐257