Сідельник Надія ВалеріївнаSidelnyk Nadiia Valeriivna2018-12-182018-12-182010Сідельник, Н. В. Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками [Текст] / Н. В. Сідельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 21–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6228У статті розглядаються особливості процесу засвоєння знань етнологічного спрямування студентами-істориками, особлива увага звертається на дидактичні рівні іхзасвоєння. Розглядається модель дидактичної структури знань.In the article the features of process of mastering of knowledges of ethnologic direction are examined by students by historians, the special attention applies on the didactics even mastering of knowledges and the model of didactics structure of knowledges is examined.ukзнаннярівні знаньконкретне мисленняабстрактне мисленняплануваннялогічне структурування матеріалувміннянавичкиголовні поняттябазові поняттяknowledgeslevel knowledgesconcrete to thinkto planto know how todidactics structure of knowledgesОсобливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-історикамиThe Features of Process Mastering is Knowledges Ethnologic the Students by HistoriansArticle