Голуб Н. Б.Holub N. B.2019-10-312019-10-312008Голуб, Н. Б. Значення дидактичної спадщини М. Ф. Квінтіліана для процесу формування культуромовної особистості вчителя [Текст] / Н. Б. Голуб // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 457–463.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7874У статті проаналізовано зміст першої античної методики навчання риторики, розробленої М. Ф. Квінтіліаном; обґрунтовано її важливість для процесу підготовки сучасного вчителя. Звертається увага на найсуттєвіші моменти у доробку вченого, актуальні для формування культуромовної особистості вчителя.In the article the content of the first antique technique of teaching rhetoric developed by M. F. Kvintilianom is analysed. The author proves its importance for the process of training a modern teacher. The essential moments of a creative heritage of the antique scientist which are actual today for formation of the language competence of a teacher are paid attention.ukантична методиканавчання риторикипідготовка сучасного вчителякультуромовна особистість вчителяantique techniqueteaching rhetorictraining a modern teacherlanguage competence of a teacherЗначення дидактичної спадщини М. Ф. Квінтіліана для процесу формування культуромовної особистості вчителяThe Value of M. F. Quintilian's Didactic Heritage for the Process of Forming a Teacher's Cultural Speaking PersonalityArticle