Довженко Світлана ПетрівнаDovzhenko Svitlana Petrivna2021-07-082021-07-082021Довженко, С. П. Інклюзивно-ресурсні центри: специфіка діяльності [Текст] / С. П. Довженко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 41–47.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11048У статті розкриті особливості діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Визначено ключові особливості роботи центрів. Окреслено їхню роль у організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах. Зазначено основні завдання діяльності центрів. Описаний алгоритм здійснення комплексного психолого-педагогічного обстеження.The article reveals the peculiarities of the activities of inclusive resource centers. The key features of the centers’ work are determined. Their role in the organization of inclusive education of children with special educational needs in educational institutions is outlined. The main tasks of the centers are indicated. The algorithm of realization of complex psychological and pedagogical inspection is described.ukінклюзивне навчанняінклюзивно-ресурсний центрособливі освітні потребикомплексна психолого-педагогічна оцінкависновокinclusive educationinclusive resource centerspecial educational needscomprehensive psychological and pedagogical assessmentconclusionІнклюзивно-ресурсні центри: специфіка діяльностіInclusive Resource Centers: Specifics of ActivityArticle