Синько Л. С.Synko L. S.2018-09-032018-09-032011Синько, Л. Формування готовності вчителя математики до використання інноваційних технологій [Текст] / Л. Синько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 436–444.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5212У статті досліджено проблеми готовності вчителя до використання інноваційних технологій у системі особистісно зорієнтованого навчання на уроках математики.The article examines the problems of the readiness of the teacher to use innovative technologies in the system of student-zor'ientovanogo learning from the lessons of mathematics.ukінноваційні технологіївчитель математикиinformation technologymathematics teacherФормування готовності вчителя математики до використання інноваційних технологійForming the Readiness of Teacher of Mathematics to the Use of Innovative TechnologiesArticle