Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii MykolaiovychКовальова ГаннаKovalova Hanna2023-10-022023-10-022023Ковальова Г. Формування естетичної культури дітей з ООП в умовах военного часу [Текст] / Г. Ковальова ; науковий керівник Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 135–142.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13861У статті розглянуто та проаналізовано особливості навчання під час воєнного стану та висвітлено недоліки та переваги деяких з аспектів життя в умовах воєнного стану. Висвітлено низку шляхів формування естетичної культури учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі в умовах воєнного часу. Досліджено роль та місце естетичної освіти у процесі формування всебічно розвиненої особистості. Охарактеризовано роль професійних якостей сучасного педагога у процесі вдосконалення естетичного виховання та освіти. На основі вивчення спеціальної літератури розглянуто потенціал різних навчальних предметів та форм діяльності у вирішенні питання розвитку та формування естетичної культури учнів з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання.The article examines and analyzes the peculiarities of education during martial law and highlights the disadvantages and advantages of some aspects of life under martial law The article considers a number of ways of forming the aesthetic culture of students with special educational needs in primary school in wartime conditions. The role and place of aesthetic education in the process of forming a comprehensively developed personality has been studied. The role of the professional qualities of a modern teacher in the process of improving aesthetic education and education is studied. Based on the study of special literature, the potential of various educational subjects and forms of activity in solving the issue of development and formation of aesthetic culture of students with special educational needs during distance learning is considered.ukестетична культурадіти з особливими освітніми потребамивоєнний часaesthetic culturechildren with special educational needswartimeФормування естетичної культури дітей з ООП в умовах военного часуFormation of Aesthetic Culture of Children With Plo in Wartime ConditionsArticle