Драновська СвітланаDranovska Svitlana2018-10-052018-10-052018Драновська, С. В. Інфографіка як сучасний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках історії [Текст] / С. В. Драновська // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 5–7.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5427У статті автор розглядає інфографіку як сучасний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках історії та обґрунтовує необхідність використання цього засобу в освітньому процесі. Інфографіка дозволяє учням обробити великий обсяг інформації в систематизованому й зручному для сприйняття вигляді та забезпечує різнобічне формування будь-якого поняття.The author deals with the infographics as a modern means of activation of students ’ scientific and education work at History lessons. She explains why it is necessary to use this means in educational process. The infographics helps students process large information scope in systematic and acceptable form and provide with many-sided formation of any concept.ukінфографіканавчально-пізнавальна діяльністьосвітній процесуроки історіїinfographicsscientific and educational workeducational processHistory lessonsІнфографіка як сучасний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках історіїInfographics as a Modern Means of Activation of Students’ Scientific and Educational Work at History LessonsArticle