Дегтяренко Тетяна МиколаївнаDehtiarenko Tetiana MykolaivnaКононенко СергійKononenko Serhii2023-10-092023-10-092023Кононенко С. Розвиток психомоторних здібностей у дітей зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти [Текст] / С. Кононенко ; науковий керівник Т. Дегтяренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 81–86.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13914У статті розкрито особливості процесу розвитку психомоторних здібностей у дітей зі зниженим слухом, які враховують високу варіативність психомоторних проявів і вимагають підвищеної уваги та використання широкого діапазону засобів, спрямованих на їхній розвиток. Наголошується, що високий рівень розвитку психомоторних здібностей у дітей означеної нозології є основою ефективного прояву усіх психомоторних проявів та буде створювати передумови для розвитку вже окремих здібностей, що є провідними у тій чи іншій руховій діяльності.The article reveals the peculiarities of the process of development of psychomotor abilities in children with reduced hearing, which take into account the high variability of psychomotor manifestations and require increased attention and the use of a wide range of tools aimed at their development. It is emphasized that the high level of development of psychomotor abilities in children of the specified nosology is the basis for the effective manifestation of all psychomotor manifestations and will create prerequisites for the development of certain abilities that are leading in one or another motor activity.ukрозвитокпсихомоторні здібностіприродадіти зі зниженим слухомспеціальний заклад освітиdevelopmentpsychomotor abilitiesnaturechildren with reduced hearingspecial educational institutionРозвиток психомоторних здібностей у дітей зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освітиDevelopment of Psychomotor Skills in Children with Reduced Hearing in the Conditions of a Special Educational InstitutionArticle