Каленик Віктор ІвановичKalenyk Viktor IvanovychКаленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252000Каленик, В. І. Управління навчальною діяльністю учнів в умовах колективного навчання фізиці [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Проблеми методики викладання фізики на сучасному етапі : збірник статей. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2000. – С. 38–41.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1747Оптимізація управління учбовою діяльністю учнів передбачає створення таких умов, які забезпечать виявлення і своєчасне подолання труднощів, що виникають у кожного зі школярів під час вивчення програмного матеріалу. Для вирішення цієї проблеми принципове значення має домовленість про вибір одиниці навчального матеріалу та одиниці навчального процесу, класифікацію зворотних зв’язків.Optimization of management learning activity involves students creating conditions that will ensure timely detection and overcoming the difficulties encountered in each of the students in the study program material. To solve this problem of fundamental importance to the agreement on the choice unit teaching material and units of the learning process, classification of feedback.ukнавчальна діяльністьпроцес навчанняінформаційні технологіївнутрішні зворотні зв'язкизовнішні зворотні зв'язкиуправління навчальною діяльністюінформаціякомпонентструктурний елементпрограмоване навчанняlearning activitiesinformation technologyexternal feedbackinformationstructural elementlearninginternal feedbacksmanagement training activitiescomponentprogrammed learningУправління навчальною діяльністю учнів в умовах колективного навчання фізиціManagement of Educational Activities of Students in Terms of Collective Learning PhysicsArticle