Кірман В. К.Kirman V. K.2020-10-082020-10-082020Кірман, В. К. Про зміст теоретико-числової складової алгебраїчної компетентності вчителя математики [Текст] / В. К. Кірман // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 75–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9329Обґрунтовується введення в розгляд теоретико-числової складової алгебраїчної компетентності вчителя математики, як частину ієрархічної структури математичної компетентності. Виділяються рівні цієї складової та описується їх зміст. Зміст формується на підставі можливої математичної діяльності вчителя математики. Пропонуються підходи до вимірювання параметрів теоретико-числової складової алгебраїчної компетентності вчителя математики.The article substantiates considering the number-theoretical component of the Maths teacher’s algebraic competence as a part of the hierarchical structure of mathematical competence. The levels of this component are defined and their contents are described. The contents are formed on the basis of the possible mathematical activity of the Maths teacher. The approaches for measuring the parameters of the number-theoretical component of the Maths teacher’s algebraic competence are proposed.ukкомпетентістний підхідматематична компетентністьтеорія чиселнеперервна освітаcompetency-based approachmathematical competencetheory of numberscontinuing educationПро зміст теоретико-числової складової алгебраїчної компетентності вчителя математикиOn the Contents of the Number-Theoretical Component of the Maths Teacher’s Algebraic CompetenceArticle