Будогазі Катерина ЙосипівнаBudohazi Kateryna Yosypivna2021-07-082021-07-082021Будогазі, К. Й. Використання прийомів здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі вчителя-дефектолога [Текст] / К. Й. Будогазі // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць.– Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 17–21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11044У сучасних умовах освітнього спеціального та інклюзивного простору використання здоров’язбережувальних технологій визначено як головний напрям вирішення проблем збереження та зміцнення здоров’я дітей. Статтю присвячено проблемі використання здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі вчителядефектолога з метою вирішення корекційних завдань; збереження, формування і зміцнення здоров’я молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. З метою дослідження використання прийомів здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі вчителя-дефектолога було проведено анкетування вчителів і спостереження на уроках. Згідно заповнених анкет педагоги використовують, як традиційні, так і нетрадиційні прийоми збереження здоров’я. На основі результатів дослідження розроблено методичні рекомендації для ефективнішого використання їх як в урочний, так і в позаурочний час.In the modern conditions of educational special and inclusive space, the use of health technologies is defined as the main direction of solving the problems of preserving and strengthening the health of children.The article is devoted to the problem of using healthpreserving technologies in the correctional work of a teacher-defectologist in order to solve correctional problems; preservation, formation and strengthening of health of junior schoolchildren with intellectual disabilities. In order to study the use of health technologies in the correctional work of teachers-special educators, a survey of teachers and observations in the classroom was conducted. According to the completed questionnaires, teachers use both traditional and non-traditional methods of maintaining health. Based on the results of the research, methodical recommendations for their more effective use both in class and in extracurricular time have been developed.ukздоров’язбережувальні технологіївчитель-дефектологдіти з порушеннями інтелектуального розвиткукорекційна роботаhealth technologiesspecial education teacherchildren with intellectual disabilitiescorrectional workВикористання прийомів здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі вчителя-дефектологаUse of Health Care Technologies in Correctional Work of a Teacher-defectologistArticle