Смирнов Владислав АнатолійовичSmyrnov Vladyslav Anatoliiovych2018-01-292018-01-292012Смирнов, В. А. Анскулінгу контексті новітньої інформаційної педагогіки [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 55–65.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3786У статті проблема анскулінгу розглянута, виходячи з розуміння інформації як фундаментальної основи педагогіки. У контексті інформаційної педагогіки показано, що анскулінг є одним із можливих варіантів керування інформаційними потоками в освітньому просторі.The problem of unschooling is examined on the basis of understanding of information as the fundamental basis of pedagogy. In the context of information pedagogy it is shown that unschooling is one of the possible versions of control of information traffics in the educational space.ukінформаційна педагогікаінформаційні потокикультураціясоціалізаціянаучінняосвітній простіррадянська школаанскулінгinformation pedagogyinformation trafficsculturationsocializationteachingeducational spacesoviet schoolunschoolingАнскулінгу контексті новітньої інформаційної педагогікиUnshooling in the Context of Newest Information PedagogyArticle