Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252001Каоленик, М. В. Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : Айлант, 2001. – Вип. 24. – С. 198–201.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1751Відносно невеликий час, враховуючи профільну орієнтацію навчання, який можна використати для розв’язування фізичних задач, вимагає пошуку способів збільшення їх кількості без значного перевантаження учнів домашньою роботою. Одним з таких способів є використання “довгострокових” рівневих завдань з розв’язування фізичних задач.The relatively short time given orientation training profiles that can be used for solving physical problems requires finding ways to increase the number of students without a significant overload of homework. One such way is to use "long-term" objectives of level of solving physical problems.ukдовгострокові завданнярівневі задачіперевантаження учнівкомпонентlong-term objectivesoverload studentsleveled problemcomponentВикористання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласниківThe Use of Long-Term Objectives in Physics to Assess Practical Skills of High School StudentsArticle