Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana LeonidivnaДуменко Інна МиколаївнаDumenko Inna Mykolaivna2017-12-122017-12-122017Думенко, І. М. Інтерактивні технології в контрольно-оцінювальній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / І. М. Думенко, С. Л. Парфілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – С. 145–156.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3103Cтаття присвячена аналізу педагогічного оцінювання та контролю учнів початкової школи. Проведено порівняльний аналіз традиційної системи навчання та системи навчання з використанням інтерактивних технологій у контексті контрольно-оцінювальної діяльності. У дослідженні застосовано методи теоретичного аналізу, порівняння та узагальнення джерел. Проведена дослідна робота засвідчила, що інтерактивне навчання змінює завдання оцінювальної діяльності вчителя, розширює можливості самооцінки молодших школярів і, як наслідок, відбувається їх просування у знаннєвому просторі та розвиток емоційно-ціннісних орієнтацій.The article is devoted to the analysis of pedagogical assessment and control of elementary school students. A comparative analysis of the traditional system of training and training system using interactive technologies in the context of control and evaluation activities was conducted. The research uses the methods of theoretical analysis, comparison and generalization of sources. The research carried out has shown that interactive learning changes the task of evaluating the teacher, expands the possibilities of self-esteem of junior pupils and, as a result, their advancement in the knowledge space and the development of emotional and value orientations.ukмолодші школяріprimary pupilsконтрольно-оцінювальна діяльністьcontrol and evaluation activitiesсамооцінкаself-esteemрефлексіяreflectionнавчальні досягненняeducational achievementsякість знаньquality of knowledgeнавчальна мотиваціяeducational motivationтрадиційна система навчанняtraditional learning systemінтерактивні технологіїinteractive technologiesІнтерактивні технології в контрольно-оцінювальній діяльності вчителя початкових класівInteractive Technologies in the Control and Evaluation Activities of the Institute of Primary ClassesArticle