Карпенко Вікторія ВіталіївнаKarpenko Viktoriia Vitaliivna2021-07-222021-07-222021Карпенко, В. В. Специфіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / В. В. Карпенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 33–38.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11113У статті розглядаються основні підходи до умов , завдань і змісту логопедичної роботи в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах.The article considers the main approaches to the conditions, tasks and content of speech therapy work in the conditions of inclusion in secondary schools.ukінклюзивна освіталогокорекційна роботамовленнєві порушеннязагальноосвітній навчальний закладinclusive educationlogo-correction workspeech disordersgeneral educational institutionСпецифіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладахSpecifics of the Work of a Teacher - Speech Therapist in the Inclusion in General Educational InstitutionsArticle