Горбатенко Марина МихайлівнаHorbatenko Maryna Mykhailivna2021-07-152021-07-152021Горбатенко, М. М. Особливості формування екологічної культури в учнів із порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / М. М. Горбатенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 194–198.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11075У статті здійснено аналіз робіт науковців із зазначеної наукової проблеми. Висвітлено завдання екологічного виховання в спеціальних навчальних закладах. Розкрито основні педагогічні умови екологічного виховання школярів із порушеннями інтелектуального розвитку. Описано специфіку формування екологічної культури в дітей зазначеної категорії в урочний час та під час позакласної корекційно-виховної роботи.The article analyzes the work of scientists on this scientific problem. The tasks of ecological education in special educational institutions are covered. The main pedagogical conditions of ecological education of schoolchildren with intellectual disabilities are revealed. The specifics of the formation of ecological culture in children of this category during school hours and during extracurricular correctional and educational work are described.ukекологічна культураучні з порушеннями інтелектуального розвиткуecological culturestudents with intellectual disabilitiesОсобливості формування екологічної культури в учнів із порушеннями інтелектуального розвиткуFeatures of Formation of Ecological Culture at Pupils with Infringements of Intellectual DevelopmentArticle