Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-12-152017-12-152017Семеног, О. Праця учителя: праксеологічний підхід [Текст] / О. Семеног // Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2017 р., Київ–Суми). – Суми, 2017. – Т. 2. – С. 28–29.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3167У межах статті на основі дослідницьких рефлексій відомих українських і польських педагогів Івана Павла ІІ, З.Вятровського, І.Зязюна, Н.Ничкало, Т.Новацького, Г.Сковороди окреслимо цінності вчительської праці крізь призму праксеологічного підходу.In the article, based on the research reflections of the famous Ukrainian and Polish teachers John Paul II, Z. Vyatrovsky, I. Zyazyun, N.Nichkalo, T.Novatsky, G. Skovoroda, we will outline the values of the teaching work through the prism of the praxeological approach.ukдослідницькі рефлексіїукраїнські і польські педагогивчительська працяпраксеологічний підхідresearch reflectionsukrainian and polish teacherspraxeological approachПраця учителя: праксеологічний підхідThe Work of a Teacher: a Praxeological ApproachArticle