Пастернак АнеттаPasternak Anetta2018-10-012018-10-012010Pasternak, A. Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznego [Текст] / A. Pasternak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 373–385.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5387The author concentrates the attention on the problem of polisensory development based on Christov's and Gardner's conceptions, reveals the specific features of use of E. Jaques-Dalcroze eurhythmics in primary school as it is on this stage that polisnsory education is especially important.У статті досліджено проблематику полісенсорного розвитку з опорою на концепції Т. Ирісова і Г. Гарднера. Розглянуто особливості використання ритміки Еміля Жак-Далькроза у початковій школі, оскільки саме на цьому етапі полісенсорне виховання має важливе значення.plpolisensory developmentDalcroze's eurhythmicsprimary schoolполісенсорний розвитокритміка ДалькрозапочатковаRytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznegoРитміка Еміля Жак-Далькроза як метода полісенсорного розвиткуArticle