Філон Л. Г.Filon L. H.2020-10-122020-10-122020Філон, Л. Г. Розвиток пізнавальної самостійності учнів під час навчання математики на профільному рівні [Текст] / Л. Г. Філон // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 191–193.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9390У роботі розглянуто значення та функції самостійної роботи учнів у профільному навчанні математики. Запропоновано способи її організації з урахуванням професійної спрямованості навчання. Зазначено, що вмотивована та спланована самостійна робота учнів класів фізико-математичного профілю сприяє розвитку їх пізнавальної самостійності.The paper considers the importance and functions of independent students’ work in the profile teaching of mathematics. The ways of its organization are offered which take into account the professional orientation of training. The paper states that motivated and planned independent students’ work in physics and mathematics classes contributes to the development of their cognitive independence.ukпізнавальна самостійністьпрофільне навчання математикисамостійна робота учнівcognitive independenceprofile teaching of mathematicsindependent students’ workРозвиток пізнавальної самостійності учнів під час навчання математики на профільному рівніDeveloping Students' Cognitive Independence When Studying Mathematics at the Profile LevelArticle