Таран Євгенія ОлександрівнаКосенко Юрій МиколайовичTaran Yevheniia OleksandrivnaKosenko Yurii Mykolaiovych2024-07-112024-07-112024Таран Є. Sand-Art як метод корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / Є. Таран, Ю. Косенко // Освіта в Україні: євроінтеграційний вектор : колективна монографія / за заг. ред. Оксани Боряк ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – С. 31–52.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15210У дослідженні викладено сучасні погляди на теорію і практику проблеми корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами засобом арт-терапії. Теоретична та практична значущість дослідження полягає у можливості застосування діагностичних методик та комплексу вправ з пісочної анімації для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Висвітлено прийоми корекції агресивної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії з використанням технології Sand-art. Дослідження може бути корисним для корекційних педагогів, психологів, здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, батьків дітей з особливими освітніми потребами.The monograph presents modern views on the theory and practice of the problem of correcting aggression in children with special educational needs by means of art therapy. The theoretical and practical significance of the research lies in the possibility of applying diagnostic methods and a set of sand animation exercises for children with special educational needs in conditions of inclusion. The monograph can be useful for students, teachers, psychologists, parents of children with special educational needs.ukагресіядіти з особливими освітніми потребамиарт-терапіякорекціястресaggressionchildren with special educational needsart therapycorrectionstressSand-Art як метод корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзіїSand-Art as a Method of Correcting Aggression in Children with Special Educational Needs in the Conditions of InclusionBook chapter