Кравченко Анатолій ІвановичKravchenko Anatolii IvanovychЦатурова Еліна ЮріївнаTsaturova Elina Yuriivna2018-03-162018-03-162016-04-05Кравченко, А. І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. І. Кравченко, Е. Ю. Цатурова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали V Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (5 квітня 2016 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 108–111.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4258У статті висвітлені особливості розвитку звʼязного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Подано характеристику звʼязного мовлення з позицій різних дослідників цього напряму.В статье освещены особенности развития связной речи у детей с задержкой психического развития дошкольного возраста. Дана характеристика связной речи с позиций разных исследователей этого направления.The features of connected speech in children with mental retardation school age where highlightsed in the article. Characteristics of coherent speech from the standpoint of various researchers in this direction was posted.ukзвʼязне мовленнязатримка психічного розвиткудіти дошкільного вікумовленнєва діяльністьconnected speechmental retardationpreschool childrenspeech activityсвязная речьзадержка психического развитиядети дошкольного возрастаречевая деятельностьТеоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвиткуTheoretical Principles of the Development of Coherent Speech in Children with Mental RetardationArticle