Міленіна Г. С.Milenina H. S.2019-11-292019-11-292009Міленіна, Г. С. Педагогічні ідеї С. Русової та М. Монтессорі в системі сучасної дошкільної освіти України [Текст] / Г. С. Міленіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 18–25.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8129У статті розглянуто педагогічні ідеї видатних педагогів С. Русової та М. Монтессорі в системі сучасної дошкільної освіти України. Доведено, що проблема виховання та розвитку дітей у системі сучасної дошкільної освіти України набула нового значення та стає все дедалі актуальнішою.This article discusses the pedagogical ideas of prominent educators as S. Rusova and M. Montessori in the system of modern preschool education in Ukraine. It is proved that the problem of education and development of children in preschool education of modern Ukraine has gained new importance, and is becoming more acute.ukгуманістичні принципипедагогічні ідеїпедагогічна системапедагогпсихолого-педагогічна спадщинадитинадошкільні закладиhumane principlespedagogical ideaspedagogical systempedagoguepsychological and pedagogical heritagechildpreschool institutionsПедагогічні ідеї С. Русової та М. Монтессорі в системі сучасної дошкільної освіти УкраїниPedagogical Ideas of S. Rusova and M. Montessori in the System of Modern Preschool Education of UkraineArticle