Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-152018-01-152013-10Сбруєва, А. А. Соціальний вимір Болонського процесу: «pro» та «contra» реформаційних змін [Текст] / А. А. Сбруєва // Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи : матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р. м. Умань. ‒ Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. ‒ Ч. 2. ‒ С. 172‒175.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3558У дослідженні показано хронологію розвитку соціального виміру Болонського процесу. Пояснено зацікавленість різних суб’єктів Болонського процесу у реалізації соціальних змін у вищій освіті. Констатовано суперечливий характер процесу реалізації соціального виміру реформ у європейській вищій освіті.The study shows the chronology of the development of the social dimension of the Bologna process. The interest of different subjects in the Bologna process in the implementation of social changes in higher education is explained. The controversial nature of the process of realizing the social dimension of reforms in European higher education is stated.ukВища освітаHigher EducationБолонський процесBologna processреформаreformзміниchangesсоціальний вимір змінsocial dimension of changeсоціальна справедливість у вищій освітіsocial justice in higher educationСоціальний вимір Болонського процесу: «pro» та «contra» реформаційних змінSocial Dimension of the Bologna Process: "Pro" and "Contra" of the Reform ProcessConferencePapers