Лук'янченко М. І.Lukianchenko M. I.2018-02-052018-02-052012Лук'янченко, М. І. Педагогіка здоров'я у навчально-виховному процесі школи [Текст] / М. І. Лук'янченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 193–199.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3888У статті визначено роль та місце педагогіки здоров'я у навчально-виховному процесі школи. Розкрито завдання, мету та основні положення концепції педагогіки здоров'я. Значну увагу приділено вивченню організації здоров'язберігаючої діяльності школи, аналізу її функцій та методів, що впливають на корекцію поведінки учнів.The article is devoted to the role and place of health pedagogy in the educational process at school. The goals, aim and basic concept of health pedagogy have been revealed. Special attention was given to the organization of the health school activity, to the analysis of its functions and methods that influenced on the correction of student conduct.ukпедагогіка здоров'яздоров'язберігаюча діяльністьнавчально-виховний процесздоровий спосіб життяhealth pedagogyhealth activities in schooleducational processhealth lifestyleПедагогіка здоров'я у навчально-виховному процесі школиHealth Pedagogy in the Educational Process at SchoolArticle