Колишкіна Алла ПетрівнаKolyshkina Alla Petrivna2017-12-192017-12-192017Колишкіна, А. П. Практика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів [Текст] / А. П. Колишкіна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : наук. журнал / заг. редакція – проф. Матвієнко О. В., укладач – канд. пед. наук, доц. Кудіна В. В. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2017. – № 1 (35). – С. 77–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3212Обґрунтовано діагностичні методи (анкетування, бесіди, спостереження), за допомогою яких вивчалося ставлення вчителів початкової школи до виховання в учнів екологічно доцільної поведінки, характер роботи з батьками й учнями щодо формування екологічно доцільної поведінки. Зазначено, що були сформовані групи батьків за характером взаємодії зі школою у справі екологічного виховання учнів: активної взаємодії, епізодичної взаємодії, автономно-відстороненої взаємодії.Обоснованы диагностические методы (анкетирование, беседы, наблюдения), с помощью которых изучалось отношение учителей начальной школы к воспитанию у школьников экологически целесообразного поведения, характер работы с родителями и учениками по формированию экологически целесообразного поведения. Отмечено, что были сформированы группы родителей по характеру взаимодействия со школой в аспекте экологического воспитания учеников: активного взаимодействия, эпизодического взаимодействия, автономно-отстраненного взаимодействия.Grounded diagnostic methods (surveys, interviews, observation), with which studied the attitudes of primary school teachers to educate pupils in the environmentally purposeful behavior, the nature of work with parents and pupils on forming an ecologically expedient behavior. Indicated that parents have formed groups based on your interactions with the school in the case of environmental education of pupils, active cooperation, episodic interactions autonomous detached interaction.ukекологічно доцільна поведінкаeco expedient behaviorпедагогічна взаємодіяpedagogical interactionучні початкових класівprimary school pupilsметоди дослідженняresearch methodsгрупи батьківgroups of parentsПрактика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класівThe Practice of Environmentally Viable Behavior Primary School PupilsArticle