Бобилєв Д. Є.Bobyliev D. Ye.2021-04-142021-04-142015Бобилєв, Д. Є. Задачний підхід до проектування проблемних лекцій з функціонального аналізу спрямованих на розвиток інтелектуальних вмінь майбутніх вчителів математики [Текст] / Д. Є. Бобилєв // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 17–19.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10559У статті розглядається процес проектування проблемної лекції на основі задачного підходу. Обґрунтовується можливість застосування задачного підходу як одного з методичних підходів до проектування лекцій для майбутніх вчителів математики. Наводиться приклад проектування проблемної лекції з функціонального аналізу.In the article the design process of problem lectures of task-based approach. Substantiates the applicability of task approach as one of the methodological approaches to designing lectures for future teachers of mathematics. An example of bad design lectures on functional analysis.ukзадачний підхідпроблемна лекціямайбутні вчителі математикипроектування лекціїфункціональний аналізapproach of taskproblem lecturefuture teachers of mathematicsengineering lecturesfunctional analysisЗадачний підхід до проектування проблемних лекцій з функціонального аналізу спрямованих на розвиток інтелектуальних вмінь майбутніх вчителів математикиTask Approach to the Design Problem Lectures on Functional Analysis Aimed at the Development of Intellectual Abilities of Future Teachers of MathematicsArticle