Єргіна О. В.Yerhina O. V.Чашечникова Ольга СерафимівнаChashechnikova Olha SerafymivnaГреф С. В.Href S. V.2025-01-092025-01-092023Єргіна О. Використання зошита-задачника з математики як один із шляхів подолання освітніх втрат [Текст] / О. Єргіна, О. Чашечникова, С. Греф // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 140–141.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16224Розглядаються можливості використання авторського посібника з математики для подолання освітніх втрат як додатковий дидактичний матеріал на уроках, у роботі гуртка, для індивідуальних занять з учнями.The possibilities of using the author's manual on mathematics to overcome learning losses as additional didactic material in lessons, in group work and for individual classes with students are considered.ukнавчання математикизошит-задачникteaching mathematicsworkbookВикористання зошита-задачника з математики як один із шляхів подолання освітніх втратUsing a Workbook in Mathematics as One of the Ways to Overcome Educational LossesArticle0000-0003-1101-5534