Качур М. М.Kachur M. M.2018-02-062018-02-062012Качур, М. М. Інтегративні технології художнього краєзнавства як засіб патріотичного виховання молодших школярів [Текст] / М. М.Качур // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 218–227.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3911У статті досліджена проблема художнього краєзнавства, яке розглядається в аспекті виховання патріотизму молодших школярів. Обґрунтовано доцільність та ефективність використання інтегративної технології художнього краєзнавства в патріотичному вихованні молодших школярів.The article is devoted to the problem of artistic ethnography that is considered in an aspect of junior schoolchildren patriotic education. The author substantiated the expediency and the effectiveness of using an integrative technology of artistic ethnography in junior schoolchildren patriotic education.ukінтегративні технологіїхудожнє краєзнавствопатріотизмвихованнямолодші школяріintegrative technologyartistic ethnographypatriotismeducationjunior schoolchildrenІнтегративні технології художнього краєзнавства як засіб патріотичного виховання молодших школярівThe Integratiive Technology of Artistic ethnography as a Way of Junior School Children Patriotic EducationArticle